Intrebari frecvente

faq

Am facut o selectie de cele mai frecvente intrebari adresate de dvs. Daca intrebarea dvs. nu se regaseste printre acestea va rugam sa folositi formularul din pagina de contact. Va multumim.

1. Cand este necesara realizarea lucrarilor de cadastru?
Documentatia cadastrala este necesara pentru: instrainarea imobilului, respectiv vanzare, donatie, mostenire, in situatia in care este necesara instituirea unei ipoteci asupra imobilului, si pentru situatia in care se doreste o garantie sigura asupra dreptului de proprietate a imobilului.

2. Cat costa intocmirea documentatiei cadastrale?
Costurile necesare intocmirii documenatiei cadastrale sunt defalcate astfel: onorariu perceput de catre firma care intocmeste documentatia, taxa perceputa de catre Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara si taxa perceputa de Primaria locala. Intrucat preturile variaza in functie de specificul fiecarei documentatii in parte, va rugam sa accesati sectiunea contact si sa detaliati in formular, pentru a primi insantaneu pe e-mail-ul furnizat o oferta detaliata.

3. Ce acte sunt necesare pentru intocmirea documentatiei cadastrale?
Actele necesare intocmirii documentatiei cadastrale variaza in functie de tipul documentatiei cadastrale, pentru informatii mai precise puteti accesa sectiuea contact, sa completati formularul specific, pentru a primi insantaneu pe e-mail-ul furnizat o oferta detaliata ce cuprinde si o lista cu actele necesare intocmirii documentatiei cadastrale.

4. La ce serveste documentatia de cadastru?
La intabularea imobilului (apartament, casa, teren) in cartea funciara.

5. Cand este necesar sa fie executata documentatia de cadastru si respectiv acordarea numarului cadastral?
  • La instrainarea imobilului(exemplu:vanzare, donatie)
  • In situatia in care se doreste instituirea unei ipoteci asupra imobilului.
6. Ce acte sunt necesare rezolvarii documentatiei de cadastru pe care trebuie sa le puna la dispozitie proprietarul?
  • Acte de proprietate:
    • contract de vanzare-cumparare
    • certificat de mostenitor
    • titlu de proprietate
    • autorizatie de constructie
    • hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila
    • extras plan parcelar
  • Acte identitate proprietar
  • Cereri tip completate si semnate de proprietar
  • Certificatul fiscal de la serviciul taxe si impozite
Nota:
  • Actele de la alin. a. in copie legalizata!
  • Formularele pentru alin. c. le pun la dispozitie eu.

7. Cum si cand se achita onorariul convenit?
Onorariul se achita in 2 transe(prima transa la angajarea lucrarii,iar cea de a doua transa la predarea documentatiei).

8. Ce documentatie se va preda beneficiarului la incheierea lucrarii?
  • Incheiere de Carte Funciara
  • Extrasul de Carte Funciara pentru Informare
  • Documentatie cadastrala avizata de OCPI(memoriu ethnic,incadrare in zona,planul de amplasament si delimitare a imobilului)

9. Se executa documentatii cadastrale in extravilan?
Da, cu conditia ca tarlaua in care se afla terenul sa aiba plan parcelar avizat de OCPI.

Contact

Adresa: B-dul Carol I, nr.94, Bloc R148, Parter, Ap.3, Campina, 105600

Tel: 0244 376 422
        0729 913 674
        0729 897 567
        0724 297 119

E-mail: office@cadastrucampina.ro

Yahoo status facebook
Voi fi contactat: